E-PR

Konsumenci wybierając usługę czy produkt kierują się rekomendacjami innych osób. Według badań ponad 70% internautów ufa opiniom znalezionym w sieci.
Współczesna komunikacja to sztuka dialogu z otoczeniem, a jej polem działania staje się coraz częściej Internet. Właściwa strategia w obszarze e-PR i jej skuteczna realizacja są konieczne dla uzupełnienia tradycyjnych działań komunikacyjnych. Obszar ten pozwala na zbudowanie bezpośredniej relacji z grupą docelową, stwarza możliwość prowadzenia komunikacji w oparciu o interakcję z odbiorcami komunikatu.

Narzędzia:

  • monitoring mediów internetowych, opracowanie raportu „Digital footprint” badającego ślad, jaki firma pozostawiła po sobie w Internecie
  • opracowanie i wdrażanie zintegrowanych, kreatywnych i mierzalnych programów strategii komunikacji cyfrowej
  • tworzenie i implementowanie kontentu związanego z firmą, zapewniającego obecność na kluczowych platformach komunikacji cyfrowej
  • stworzenie i prowadzenie fanpage`a na kluczowych portalach społecznościowych m.in. facebook, twitter
  • administrowanie i koordynowanie obecności w mediach społecznościowych
  • budowanie i podtrzymywanie relacji z kluczowymi blogerami
  • Social Media Monitoring, monitorowanie obecności wybranych podmiotów w przestrzeni for internetowych, blogów i grup dyskusyjnych
  • działania wspierające realizacje interaktywne: budowa aplikacji, virali, tworzenie intro i innych materiałów filmowych.